Thursday, 16 February 2017

Ada apa dalam Vivix Shaklee yang menjadi kegemaran ramai orang

Vivix ni adalah vitamin terbaik dari shaklee. Jika korang mencari suplemen untuk kesihatan keseluruhan memang vivix lah jawapannya. Vivix bertindak memperbaiki sehingga ke DNA kita. Korang yang belum cuba vivix, mesti cuba pasti akan jatuh cinta.

Kesan yang paling ketara yang saya sendiri alami semasa mengamalkan vivix, rasa bertenaga. Paling best bangun pagi tu takkan rasa lemau, malas-malas, memang rasa segar je badan. Haishh, nak cerita panjang pun tak guna juga, baik korang rasai sendiri pengalaman tu. Saya share sebab Vivix ni memang TERBAIK!!

Jom saya nak perkenalkan bahan-bahan yang terdapat dalam vivix. Bahan utama vivix terdiri daripada :
1. Purple Carrot
2. Elderberry
3. Anggur Muscadine
4. Polyganum Cuspidatum

4 Bahan Utama Vivix

Semuanya bahan-bahan semulajadi yang kaya dengan kandungan antioksidan. Jadi korang tak perlu ragu-ragu dan risau untuk mengamalkan vivix tau.

APAKAH KHASIATNYA??

Kita baca satu persatu khasiat bahan-bahan Vivix.

Khasiat Purple Carrot
  • lebih tinggi antioksidan berbanding carrot warna Oren.
  • bersifat anti radang. Oleh sebab itu sesuai untuk semua sakit yang bersifat radang seperti arthritis, gout, Asma
  • antivirus, antibakteria, antimicrobial
  • anticarcinogen > mengurangkan risiko kanser
  • tinggi vitamin A, halang arteri tersumbat, elak stroke
  • stabilkan gula dalam darah, merendahkan tekanan darah tinggi
Purple Carrot


Khasiat Elderberry

✔ merendahkan kolestrol
✔ menajamkan penglihatan
✔ menguatkan sistem imun badan
✔ meningkatkan kesihatan jantung
✔ bagus untuk selsema, demam, batik, tonsil
✔ bantu turunkan berat badan

Elderberry


Khasiat Anggur Muscadine

  • menguatkan ingatan
  • 40x lebih antioksidan berbanding anggur merah
  • mengandungi alegik asid > agen antikanser dan lawan ketumbuhan
  • agen awet mudah
  • halang kerosakan retina mata
  • mengandungi fiber > memudahkan pembuangan
Anggur Muscadine

Khasiat Polyganum Cuspidatum

✔ bagus untuk kesihatan penghadaman
✔ bagus untuk sakit sendiri
✔ bagus untuk bronkitis kronik (asma)
✔ jaga sel dari kerosakan akibat radikal bebas
✔ bantu mengurangkan rintangan insulin
✔ bagus untuk sembelit

Polyganum Cuspidatum

[1 Botol Vivix 150ml RM475]


Vivix : Sirap Merah

Kalau la ada orang datang kat korang jual emas 1gm RM5.00 jek. Rasa-rasa korang beli tak? Mesti dalam hati tertanya ada apa dalam tu? Betul ker emas? Mustahil la emas semurah tu di zaman sekarang ni kan..

Begitu jugalah keadaannya dengan Vivix Shaklee ni. Bahan utama dalam vivix ni terdiri dari bahan-bahan semulajadi tau bukan bahan yang dicipta dalam makmal pastu dibungkus masuk botol camtu.

IntanMiza | 011-1655 3844
#gilavivix
#rakanshakleeanda

No comments:

Post a Comment