Wednesday 22 February 2017

Omega Guard tersuka tanpa sengaja

Baca tajuk dah ala-ala drama tv3 pulak kan. Ceritanya macam ni, ketua bahagian di tempat suami saya bekerja mula-mula beli omega guard untuk anak kembarnya. Yela kan omega guard ni mengandungi DHA & EPA yang sangat bagus untuk otak.

Tapi, bila diberitahu pula yang omega guard ni juga bagus  untuk menurunkan kadar kolestrol dan melancarkan perjalanan darah, jadi si bapa pun apa lagi join la makan sekali omega guard tu.

Masuk bulan ke dua, beliau bertanya mengenai vitamin untuk mengurangkan sakit sendi. Memang dah kena la kan omega guard sedang diamalkan tinggal 'add on' ostematrix jela.

Set Sendi : Omega Guard & Ostematrix

Alhamdulillah setelah beliau mengamalkan omega guard dan ostematrix ni, memang sangat bagus katanya cenggini 👍👍👍. Nak bangun pagi tu rasa segar, membuang sangat lawas, badan pun lebih bertenaga. Selain itu, biji-biji halus di belakang telinga pun dah hilang.

Sebenarnya beliau ni dah pernah mencuba bermacam-macam jenis suplemen, tapi katanya shaklee ini memang berbeza dan sangat bagus berbanding dengan suplemen lain yang pernah beliau amalkan.

Antara keseronokan dalam berbisnes Shaklee kita akan berasa  sangat gembira bila dapat membantu dan berkongsi mengenai kebaikan Shaklee kepada orang lain. Moga dengan kesihatan yang baik membantu kita untuk beramal dan membuat lebih banyak lagi kebaikan InshaAllah.

IntanMiza | 011-1655 3844
SID : 1067536

No comments:

Post a Comment