Wednesday 18 January 2017

Bahana Vivix dan Shaklee Collagen Powder untuk Sakit Sendi & Sakit Lutut!!

Sekarang ni ramai pula yang tercari-cari AJHT (Advanced Joint Health Tablet) untuk masalah sendi. Ramai yang mengakui keberkesanan AJHT dan sangat berpuas hati. Tapi sayang, buat masa ni AJHT dah stop production sehingga diberitahu kelak.

Sebenarnya tak perlu untuk tunggu sehingga kedatangan AJHT sebab shaklee masih ada suplemen lain yang jauh lebih bagus dari AJHT. Cumanya ramai yang masih tak tahu.

Kalau korang nak tahu, VIVIX Shaklee adalah suplemen terbaik untuk membantu rawat masalah sendi, bukan saja sendi malah Vivix bertindak untuk kesihatan keseluruhan badan.



Kenapa Vivix bagus untuk sakit sendi??

Dalam satu jurnal kajian saintifik bertajuk "Scientific Evidence and Rationale for the Development of Curcumin and Resveratrol as Neutraceutricals for Joint Health (Int J Mol Sci. 2012; 13(4): 4202-4232.)", dapat disimpulkan bahawa telah terbukti resveratrol boleh membantu :

1. Mengekalkan dan memperbaiki fungsi dan struktur sendi.
2. Mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada penyakit berkaitan sendi.

Untuk lebih faham secara ringkasnya, kajian menunjukkan resveratrol (iaitu bahan utama dalam Vivix) berkesan untuk mengatasi masalah keradangan, antioksidan, memperbaiki DNA dan menghalang sel daripada bermutasi. Ia bukan saja sangat bagus untuk sendi malah baik untuk pelbagai penyakit lain seperti kanser, diabetes, darah tinggi, jantung dan banyak lagi.

"tips kawal tekanan darah tinggi supaya tak kena stroke"

"heavy smoker lebih 20 tahun berhenti merokok gara-gara.."

"pesakit diabetes selamat dari kaki hitam, elak inject insulin"

Lagi satu suplemen yang bagus diambil untuk sakit sendi dan sakit lutut adalah Shaklee Collagen Powder (SCP).

50% dari tulang rawan memang terdiri dari collagen. Collagen inilah yang membantu mengekalkan kepadatan dan kekuatan tulang. Tapi lepas umur 20-an, collagen ni akan sedikit demi sedikit terhakis dalam tulang rawan (cartilage).

Badan kita memang boleh tambah collagen ni dengan sendiri. Tapi masalah berlaku bila bilangan collagen yang dihasilkan oleh badan tak dapat ganti bilangan collagen yang rosak kat lutut tu.

Jadi, kat sinilah peranan Shaklee Collagen Powder. Kita perlu gantikan collagen yang rosak tu jadi saya syorkan suplemen SCP ni.

Tapi kalau nak betul-betul terbaik, disarankan konsisten 8 minggu. SCP ni bukan dadah jadi perlukan masa untuk menunjukkan kesan secara perlahan dan tak akan bagi negatif side effect tau.

Meh baca testimoni ni..

"Lepas 3 bulan mak konsisten Vivix & Collagen Shaklee.. Lutut mak semakin baik dan boleh turun sujud tanpa perlu tahan guna tangan"


NAK DAPATKAN VIVIX & SHAKLEE COLLAGEN POWDER??

Kalau anda tercari suplemen yang bagus untuk rawat masalah sakit sendi dan sakit lutut cubalah Vivix & SCP.

Boleh hubungi saya 011-1655 3844 untuk order.

Tawaran menarik bulan ni Beli 2 botol Vivix Less 5% dan Dapat FREE MEMBER!!

No comments:

Post a Comment