Thursday 26 January 2017

Katakan selamat tinggal pada jeragat!!

Bila muka dah naik jerawat dan jeragat mula la nak cuba bermacam-macam produk yang kadang-kadang kita sendiri pun tak pasti keberkesanannya. Kalau tersilap pilih mungkin akan menyebabkan kulit akan lebih bermasalah.

Saya nak kongsi testimonial dari seorang pengguna vivix  Shaklee. Alhamdulilah setelah mengamalkan vivix  selama hampir sebulan hasil jeragat pada muka makin kurang, wrinkle area mata sudah tiada dan kulit makin cerah. Siap  pakej lagi berat badan pun turun 3kg.

Testimoni Vivix : Wajah lebih ceria & berseri selepas mengamalkan Vivix


Macam tak percaya kan macam mana Vivix boleh beri kesan yang baik kepada badan kita??

➡Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

➡️Peningkatan usia seringkali dikaitkan dengan masalah kecantikan dan kesihatan. Antaranya ialah masalah kedutan pada wajah dan kulit serta jeragat. Selain itu masalah kesihatan seperti sakit sendi, keletihan dan sebagainya seringkali menyebabkan kualiti hidup seseorang menjadi berkurangan.

➡️Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!

➡️Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Kebaikan dan Kelebihan Vivix Shaklee lagi

*Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan

* Memelihara keseluruhan kesihatan

*Mengurangkan sakit sendi dan pelbagai risiko penyakit merbahaya.

* Anti oksida yang sangat baik - awet muda, menghilangkan kedutan, melembut serta mencantikkan kulit

* Membantu anda merasa lebih bertenaga - memberi rasa fresh sepanjang hari!

Bestnya Vivix ni kan? Patut la ramai yang mencari, memang sangat berbaloi dengan kesannnya.

Jika anda mahu mendapatkan Vivix hubungi saya 011-1655 3844. Anda pasti tidak mahu melepaskan peluang Promo Vivix!!

No comments:

Post a Comment