Friday 17 April 2015

Cara Daftar dan Kelebihan Ahli Shaklee

Yuran keahlian untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya dengan serendah RM69 untuk seumur hidup. Dengan yuran serendah itu, terdapat dua kategori kelebihan yang bakal dinikmati :



UNTUK KEGUNAAN SENDIRI »

1. Dengan menjadi ahli Shaklee dapat membeli dengan harga ahli yang lebih murah dari harga pasaran.

2. Sekiranya pembelian pada bulan tersebut melebihi 150uv, maka layak untuk mendapat bonus tunai pada bulan seterusnya yang kebiasaanya akan dimasukkan ke dalam akaun bank yang didaftar pada pertengahan bulan.

3. Keahlian Shaklee serendah RM69 ini adalah untuk seumur hidup, dan tidak perlu mengekalkan UV tertentu untuk kekal menjadi ahli.

UNTUK BERNIAGA »

1. Keuntungan runcit bagi setiap produk yang dijual.

2. Ganjaran 3C [Cash, Car dan Convention] dari Shaklee.*
› CASH : Bonus setiap bulan, untuk jualan 150uv ke atas.*
› CAR : Insentif subsidi untuk pembelian kereta setiap bulan.*
› CONVENTION : Peluang umrah / percutian, ditaja sepenuhnya*

*Bagi yang layak sahaja.

Bagi mereka yang ingin memulakan perniagaan ini adalah peluang yang terbaik dengan modal yang rendah dan jika tidak mahu meneruskannya pun masih tidak ralat kerana tidak mengeluarkan modal beribu.

Paling penting sistem niaga yang diamalkan adil dan saksama "Anda Buat, Anda Dapat"!! Tiada istilah orang atas kaya dengan ramai orang bawahan. Ingin tahu lebih lanjut, jom sertai saya sebagai Ahli Shaklee, inshaAllah saya akan guide sebaik mungkin. Jika berminat boleh email kepada saya nur1688@gmail.com atau hubungi saya di 011-1655 3844.

No comments:

Post a Comment