Wednesday 4 June 2014

Retail VS Ahli Shaklee

Semua sedia maklum salah satu kelebihan menjadi ahli Shaklee adalah mendapat harga yang jauh lebih murah dari harga pasaran. Saya pasti ramai yang tahu dan saya sendiri pun join ahli sebab nak harga murah selain mudah beli sendiri jer, apa kita nak click2 jela kan semua pun online hanya di hujung jari.



Sebelum ni memang saya jual Shaklee dengan harga ahli, tapi bermula dari bulan April 2014, Shaklee telah mengetatkan syarat TIDAK MEMBENARKAN MENJUAL DENGAN HARGA AHLI dan HARGA AHLI HANYA UNTUK AHLI SAHAJA. Jika dijumpai keahlian kami (ahli Shaklee) akan diberhentikan serta merta. PLINK!!!!

Pada saya sangat bagus apabila syarat ini dibuat oleh Shaklee sebab persaingan akan lebih sihat. Mungkin sebelum ini ada yang jual harga ahli dan lebih rendah dari harga ahli, jadi nampakkan kat situ persaingan yang tidak sihat.

Pada kawan-kawan jangan la marah sebab saya jual harga yang mahal, saya hanya mengikut syarat yang ditetapkan oleh Shaklee, ampun..ampun!! Jika saya tidak mematuhi syarat ini akan hilang la hak keistimewaan sebagai ahli iaitu harga yang lebih murah kerana tidak perlu jadi ahli pun dah dapat harga ahli kan??

Tapi janganlah anda semua bermuram atau bersedih JOM Join Ahli Shaklee dengan hanya serendah RM65 tambahan RM10 semenanjung dan RM20 sabah/sarawak. Bayaran ini adalah untuk seumur hidup tau!!!



Buat apa aku nak join ahli??? Ok, meh nak terangkan. Waktu sekarang adalah sangat sesuai anda join ahli, sebab paling utama TIADA LAGI HARGA AHLI UNTUK BUKAN AHLI, jadi lebih baik anda jadi ahli membeli belah dengan harga ahli kini dan selamanya harga murah. Jimat hampir 15%-25%, sape yang tak nak harga murah habaq mai. Jom jadi ahli Shaklee sekarang dan anda bebas bershopping suplemen Shaklee dengan ID anda sendiri.

Sharing is Caring 
Maklumat lanjut, pertanyaan & order,
 SMS/Whatsapp : IntanMiza 011-1655 3844 

*Produk Ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.*


No comments:

Post a Comment