Wednesday 4 June 2014

Kempis Perut dengan HERB-LAX™ Shaklee

Perut yang buncit pasti menjadi igauan ngeri terutama pada kaum hawa. Orang kata lelaki perut buncit tue penyayang, tapi kalau perempuan perut buncit???..erkkkk....

Kalau yang suka perut buncit silakan jangan baca, kali ni saya nak kongsikan pada mereka yang sedang mencari jalan penyelesaian untuk masalah perut buncit tak kira lelaki atau perempuan jom sama-sama kempiskan perut. Misi kempiskan perut menjelang Hari Raya!!!!

Gambar Hiasan
Diet yang kaya serat, air yang mencukupi dan senaman yang tetap, kesemuanya menyumbang kepada pembuangan air besar yang teratur. Pada masa yang tertentu, HERB-LAX™ yang lembut boleh membantu.*
  • Julap lembut untuk kegunaan sekali sekala.*
  • Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan.*
  • Daun Senna telah digunakan secara tradisional sejak beberapa tahun sebagai julap semulajadi.*

Manfaat Utama Herb-Lax™ dalam membantu anda mengempiskan perut :

  1. Pembersihan Najis yang Tersekat
  2. Meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  3. Mambantu masalah sembelit
  4. Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  5. MENGEMPISKAN PERUT.
  6. Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

HERB-LAX™ Shaklee : RM 52.50 (120 Tabs)
Cadangan Pemakanan : 
  1. Untuk kesihatan berpanjangan : 2 kali seminggu - 4 biji setiap kali sebelum tidur.
  2. Untuk pembersihan usus/detoksifikasi, mengawal berat badan : 2 kali sehari - 3 biji setiap kali (selepas makan dan sebelum tidur).

PERHATIAN!!!!

Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.

Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah penghadaman/pembuangan kembali normal.

Pengambilan suplemen secara konsisten dan minum air dengan mencukupi turut membantu keberkesanan. Air hendaklah diambil 2-3 liter sehari atau mengikut nisbah 25kg : 1 liter air. Anda juga boleh dapatkan CARA MUDAH & MURAH UNTUK KURUS. Berminat untuk mendapatkan Herb-Lax™ ANDA, hubungi saya IntanMiza 011-1655 3844 Pengedar Shaklee Anda.  Terima Kasih sudi membaca.



Sharing is Caring 
Maklumat lanjut, pertanyaan & order,
 SMS/Whatsapp : IntanMiza 011-1655 3844 

*Produk Ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.*

No comments:

Post a Comment