Friday 30 May 2014

Tampil Cantik Menjelang Raya

Raya semakin hampir, semua orang pasti nak kelihatan cantik berseri-seri di pagi raya kan?? Perempuan dan kecantikkan memang tidak dapat dipisahkan, even lelaki pun mesti nak tampil tampan di pagi raya. Copp..sebenarnya bukan hari raya je tapi hari-hari pun mau cantik dan tampan heheeee..

Pada yang masih mencari dan tercari-cari suplemen yang sesuai, JOM try SET KULIT CANTIK Shaklee. Gabungan daripada B-COMPLEX, VITAMIN-C dan VITAMIN-E pasti uolls kelihatan gojes nanti. Nak lagi best dan bertambah gojes anda add on ESP (produk terlajak laku Shaklee tau).

Antara manfaat utama vitamin adalah seperti berikut =>>>

B-COMPLEX =>> RM 53.75
Melawan tekanan - Memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia. Menggalakkan kesihatan jantung, metabolisma tenaga, & mereplikasi DNA yang sihat. Memperbaiki mood agar sentiasa happy dan ceria.

VITAMIN-C =>> RM 92.50
Membentuk Kolagen - Meransang pembentukkan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. 
Mencantikkan Kulit - Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekatkan pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

VITAMIN E =>> RM 149.00
Memperbaiki Parut - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
Anti Penuaan - 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.




ESP =>> RM 150.00
Awet Muda - Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.




Selain dari makan, suplemen ni pun boleh juga dibuat masker tau. Tepek-tepek kat muka untuk kesan lebih baik.  Next entry nanti la plak saya cerita pasal masker ok, nantikan!!!


Sharing is Caring 
Maklumat lanjut, pertanyaan & order,
 SMS/Whatsapp : IntanMiza 011-1655 3844 

*Produk Ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.*


No comments:

Post a Comment