Friday 9 May 2014

TESTIMONI : Set Kurus Shaklee (Alfalfa, Lecithin, OmegaGuard & ESP)

Assalamualaikum & Salam Petang Jumaat semua :-)

Sebelum ni saya pernah share tentang Kurus dengan Shaklee Selamat & Berkesan, yang tak baca lagi boleh la baca info berguna untuk mereka yang Nak Kurus!!

Kalau ada yang masih ragu-ragu, masih fikir-fikir betul ke boleh kurus dengan Shaklee ni?? Jawapannya pastilah YA BOLEH!!

Sebenarnya banyak gabungan set kurus Shaklee ni, anda jangan keliru tau. Saya akan cadangkan ikut bajet & kehendak anda, jadi itu yang penting anda pilih saya sebagai Pengedar Shaklee Anda!!

Hari ni saya nak share kat anda semua bukti sahih bukan lakonan semata-mata oke!! Kastemer ni dah ambil dengan saya Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada ALFALFA, LECITHIN, OMEGAGUARD & ESP, dan beliau sangat berpuas hati dengan keberkesanan dr Shaklee!!



Kesimpulannya disini, kastemer rasa badan ringan dan berat TURUN 3KG!! Tapi suka sangat ingatkan juga pada anda semua, Shaklee bukan produk yang menjanjikan kurus dalam masa 2 hari jer, tapi produk yang selamat dan anda pasti akan jatuh cinta. Senaman dan diet juga penting untuk KURUS, anda tak rugi apa-apa pun jika bersenam dan mengamalkan diet yang betul, malah anda akan lebih sihat dan bertenaga.

Mesti anda semua teruja dengan testimoni ni kan?? Pastu dah tak ada rasa curiga & ragu-ragu lagi kan?? Dah kalau cenggitu don't waste the time babe!! PM/Whatsapp IntanMiza 011-1655 3844 untuk dapatkan 1 Set Kurus Shaklee Anda & for sure anda pasti tak menyesal. Khidmat nasihat PERCUMA dari saya khas buat pelanggan Intan Miza. TQ!!


Sharing is Caring 
Maklumat lanjut, pertanyaan & order,
 SMS/Whatsapp : IntanMiza 011-1655 3844 

*Produk Ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.*




No comments:

Post a Comment