Tuesday 29 April 2014

KURUS dengan Shaklee, SELAMAT & BERKESAN!!

Tengok cermin badan makin besar jer, baju-baju plak dah banyak yang tak muat, kengkawan pun ada yang dah berbunyi macam-macam, pasangan pun duk perli-perli jer kan??  Tapi ni semua tak penting badan aku suka hati aku la kan, nk gemuk ker nk kuwus ker janji tak ganggu orang kan hahahahah....

Owh jangan begitu yer sayang,,,,,
Orang yang disekeliling tue sebenarnya sangat prihatin dengan anda, jadi ape sahaja komen mereka just think positif & mereka nak yang terbaik untuk anda!! 

Ok...ce bayangkan camni yer,,,
Kalau anda kurus keuntungan semua anda yang sapu habis tau!!  Ape yang untungnye??  Banyak sangat weh...  nak pilih baju senang, rasa diri lebih yakin (keyakinan diri bertambah-tambah), kawan-kawan pun xde ms nk ngutuk-ngutuk dah (silap-silap pujian jer hehe), pasangan plak bertambah-tambah sayang (gila xsyg, comel dah tau), most important anda lebih SIHAT & CERGAS sentiasa bertenaga melakukan tugas seharian.  Kesimpulannya sikit pun xrugi kalau anda bernekad untuk kurus.




Jom kurus secara sihat dengan SHAKLEE!!!  Tertanya-tanya plak kan, kenapa Shaklee??  Sebab Shaklee ni sentiasa SELAMAT, BERKESAN & dari bahan SEMULAJADI.  Cadangan SET KURUS SHAKLEE dari saya semestinya ALFALFA COMPLEX, LECITHIN, ESP & OMEGAGUARD.  Ape yang 4 sekawan ni bantu ANDA??  Nak tau la tew kan??  OK, jom kita terjah!!



1. ALFALFA COMPLEX

Menyingkirkan lemak dan kolestrol - kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada ALFALFA akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya ALFALFA sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.



2. LECITHIN

Pemecahan lemak dan kolestrol - LECITHIN bertindak sebagai "pembersih" salurdarah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid didalam tubuh.




3. ESP Soy Protein Isolate Powder

Satu hidangan ESP Shaklee ini bersamaan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh. Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan serta memberikan rasa kenyang.


4. OMEGAGUARD

membantu membakar lemak (boleh membantu dalam mengawal tekanan darah, gula dan kolestrol). Membakar lemak dengan cepat, meningkatkan metabolisme, serta menghalang penghasilan lemak baru.




Haaaaa,,,,cmtue la Shaklee bantu anda, Shaklee bukan produk yang janji kurus dalam masa yang singkat tapi produk yang sentiasa selamat & berkesan.  Anda cuba dan pasti jatuh cinta bukan sahaja kurus, bonus kulit pun makin cantik, gebus gitew.

So, jangan tunggu-tunggu lagi, cepat-cepat dapatkan segera dari saya IntanMiza Pengedar Shaklee ANDA!!!  Kalau mahukan SET KURUS BASIC pun ada, don't worry bebeh.

Maklumat lanjut, pertanyaan & order, 
 SMS/Whatsapp : IntanMiza 011-1655 3844 

*Produk Ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.*

No comments:

Post a Comment