Tuesday 22 April 2014

Jom Kenali ESP Shaklee

KEPENTINGAN PROTEIN

Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.  Ia juga meransang fungsi psikologi.  Maka, setiap organ kita memerlukan protein.  Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun badan untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ akhirnya membawa kepada kematian.


Apa yang BEST tentang ESP Soy Protein Isolate Powder????

Merupakan Sumber "Protein Lengkap" dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan badan dan sukar diperolehi dari diet seharian, berasaskan tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi, rendah lemak dan bebas kolestrol.  Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yang aktif, disamping membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormon yang sempurna.  ESP juga membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah.  Kandungan lemak dalam ESP sangat minimum iaitu (1gm) dan tanpa laktosa di mana kadar penghadaman yang tinggi diserap terus ke dalam darah.  Dan paling penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet.  Mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat tenaga.


Satu hidangan ESP Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Jom berESP dengan saya!!
Maklumat lanjut, pertanyaan dan order,
IntanMiza & Akasshari (1067536)
SMS/Whatsapp : 011-1655 3844 (for fast reply)


No comments:

Post a Comment