Friday 5 September 2014

Promo Sept'14 : Tambah Berat Badan dengan Shaklee

Bimbang kerana terlalu KURUS, muka pun CENGKUNG, badan KERING je!!? Makan banyak dah tapi badan tak mau gemuk juga. Jika anda ada masalah seperti ini, jom teruskan membaca ye.

Ada ker suplemen yang bantu tambah berat badan? Anda dah cuba bermacam-macam produk tapi mungkin tidak serasi maka tidak berjaya. Janganlah anda berputus asa, mari ikhtiar dengan Set Tambah Berat Shaklee yang dilengkapi dengan MealShakes, VitaLea dan B-Complex.

Set Tambah Berat Shaklee

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

1. MealShakes
Sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga. Sesuai sebagai makanan tambahan kanak-kanak.

MealShakes membantu meningkatkan selera makan anda serta membantu pembentukan otot dan tulang. Bersempena bulan Promo MealShakes buy 3 Free 1 sangat berbaloi anda dapatkan pada bulan ini dengan harga super jimat.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

2. VitaLea®
Multivitamin dengan 28 vitamin dan mineral penting. Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik. Membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.

VitaLea® juga bertindak sebagai penambah tenaga segera, pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian. Didatangkan dengan 120biji sebotol VitaLea® mampu bertahan sehingga 4 bulan jika diambil 1biji sehari.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

3. B-Complex
8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik. Membantu menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. Asid folik yang mencukupi dalam diet harian wanita mengandung.

Apabila makanan yang anda makan (protein, lemak dan karbohidrat) ditukarkan kepada tenaga, anda akan berasa lapar dan menggalakkan anda untuk makan lebih banyak serta peluang untuk tambah berat badan lebih tinggi. Sebotol mengandungi 120biji bagi penggunaan sehingga 4 bulan dengan pengambilan 1 biji sehari.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Jika anda berminat dengan Set Tambah Berat Shaklee serta ingin membuat pembelian sendiri melalui debit atau kredit kad sila klik link -->> SAYA MAHU BELI SET TAMBAH BERAT

ATAU......

Mahu beli dengan Harga Super Jimat & Promo, pm/ whatsapp saya IntanMiza di talian 011-1655 3844. Sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut sila hubungi saya.

Anda juga boleh melihat pelbagai Set Combo ESP, disini terdapat pelbagai set gabungan ESP yang bajet juga mampu milik.

**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang penyakit**

FB : Intan Nur Hamizah
FB Page : intanmiza.blogspot.com
Tel. No. : 011-1655 3844
Shaklee ID : 1067536

1 comment:


  1. Info yang menarik. Sekadar berkongsi pendapat, selain itu, untuk memastikan impian kita untuk menambahkan berat badan menjadi kenyataan, kita haruslah mempunyai perancangan yang teliti dan betul. Langkah pertama yang perlu kita lakukan ialah mengenalpasti corak pemakanan kita setiap hari dan menganggar kandungan kalori yang diambil di dalam setiap menu. Kemudian, barulah kita rancang diet baru yang perlu untuk mencapai cita-cita kita. Untuk tujuan ini, kita digalakkan untuk mencatat setiap data di dalam sebuah diari pemakanan.

    ReplyDelete