Wednesday 2 July 2014

Pengedar Shaklee Kuching

Assalamualaikum & Salam Sayang semua,

Sambil tengah teman En. Suami main bowling terdetik pulak nak menghupdate lokasi penghantaran Shaklee Intan Miza. Sebenarnya sebelum ni dah dimakumkan lokasi tapi apa salahnya kita ulang siaran lagikan, pada yang masih tak tahu adanya Intan Miza Pengedar Sah Shaklee Anda di Kuching!!



Berita gembira makluman untuk anda yang duduk di Sarawak, penghantaran dari Intan Miza meliputi kawasan Kuching, Bako, Muara Tebas, Petra Jaya, Kota Samarahan dan kawasan yang sewaktu dengannya. Boleh hubungi Intan Miza 011-1655 3844, kita bincang di kawasan mana anda mahu kami hantarkan, inshaAllah Intan Miza boleh nego punya.

Ada sesetengah orang tak suka penghantaran by pos kan, so don't worry kami ada untuk anda yang memerlukan. Jemput jenguk, cuci mata di blog ni untuk Cadangan Set Shaklee pilihan anda atau di fb page kami intanmiza.blogspot.com dan di fb Intan Nur Hamizah.

Kalau macam tak tahu la nak ambil set apa, untuk apa, pun jangan risau hubungi kami untuk konsultansi PERCUMA secara eksklusif hanya untuk pelanggan Intan Miza. Menarik kan?? So, apa ditunggu lagi kami ada berdekatan anda, Jom Sihat dengan Shaklee sebab terbukti berkesan, semulajadi dan sudah lebih 50 tahun.

Pssstt : yang nak jadi ahli pn kamek terima, tak rugi pun kitak jadi ahli Shaklee tau!!!

Sharing is Caring 
Maklumat lanjut, pertanyaan & order,
 SMS/Whatsapp : IntanMiza 011-1655 3844 


No comments:

Post a Comment